Program til SMS fra PC til mobil via bluet~
Fra : Kenneth

Dato : 07-04-04 02:33

Findes der ikke et sådan program så man kan sende smser fra sin pc , og
gerne gratis :)

Fra : Flare

Dato : 07-04-04 08:57

> Findes der ikke et sådan program så man kan sende smser fra sin pc , og
> gerne gratis :)

Det kan du tro. http://fma.sourceforge.net

Anders

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 07-04-04 10:36

Flare wrote:

> Det kan du tro. http://fma.sourceforge.net

Det ser da egentlig meget cool ud - overvejer at udskifte min DataSuite fra Siemens, men kan ikke
finde ud af om min S55 er understøttet af programmet!?

Mvh Tommy

PS: Send gerne svar på dette både til NG og til min mail!

Fra : Kenneth

Dato : 07-04-04 11:01

ja det virker på min T610 :) men kan ikke rigtigt få det til at virke med
min SEp800 ?
Nogle som har erfaringer med den telefon ?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-04-04 07:20

"Kenneth" <bandit@tele2adslREMOVE.dk> skrev....

[fma]

> ja det virker på min T610 :) men kan ikke rigtigt få det til at
> virke med min SEp800 ?

Fma understøtter desværre hverken P800 eller P900 :( Savner i den
grad SMS via PC til min P800...

--
Kent Oldhøj

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 07-04-04 14:43

Tommy Ipsen <tipsen@imada.sdu.dk> skriver:
>Det ser da egentlig meget cool ud - overvejer at udskifte min DataSuite
>fra Siemens, men kan ikke
>finde ud af om min S55 er understøttet af programmet!?

Jeg benytter det med min S55'er, og det fungerer i begrænset omfang. Men
jeg kan da sende og modtage SMS'er - og det lyder ret cool, når maskinen
siger "Incoming Message"

Mange hilsner

Kasper Hyllested