euro omregner program
Fra : Kim Schulz

Dato : 06-04-04 18:04

hejsa
ville lige høre om nogen lå inde med et gratis euro<->dkr omregner som
kan køre på en t610? Hvis den kan hente valuta satser fra nettet ville
det være endnu federe, men det er ikke en nødvendighed.

--
Kim Schulz | Keen of Fundanemt? Want to share experieces with
Geek by nature | other users? join The Fundanemt User Group NOW!

Fra : ozzie

Dato : 06-04-04 18:08

Kim Schulz skrev:
> [...]
> kan køre på en t610? Hvis den kan hente valuta satser fra nettet ville
> det være endnu federe, men det er ikke en nødvendighed.

Hej.
Det har jeg.
Skriv lige til mig så vil jeg sende programmet til dig.

m.v.h.
Erling S.
----
www.oz1eee.dk

Fra : No1

Dato : 10-04-04 11:03

> ville lige høre om nogen lå inde med et gratis euro<->dkr omregner som
> kan køre på en t610? Hvis den kan hente valuta satser fra nettet ville
> det være endnu federe, men det er ikke en nødvendighed.

Eurokursen ligger rimelig fast på omkring 740 kr. Dvs du kan regne med
at 1 euro koster 7,4 kr. Der er grænser for hvor meget valutakursen må
flytte sig, før der skal interveneres.