Lir til Nec e616?
Fra : Mr bob

Dato : 06-04-04 12:01

Hey, Jeg har lige erhvervet mig en Nec e616.

Nogen af jer der kender nogle sider hvor man kan hente lir og ting og sager
til den ?

altså jeg leder bare efter sider som i mener kunne være interresseret i!

På forhånd tak, Jackie

Fra : Mr bob

Dato : 06-04-04 16:48

Eller bare sådan nogle små jave programmer som an køre på svinet? ingen der
kender nogle hjemmesider?

Fra : Postal

Dato : 06-04-04 18:57

OT: Hvor lang tid kan din telefon holde strøm ?

Fra : Mr bob

Dato : 07-04-04 15:33

"Postal" <cas1(FJERNDETTE)@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> OT: Hvor lang tid kan din telefon holde strøm ?

en halv time! ej det er nu ikke så slemt, men lige før, den går død
meget hurtigt, det kommer selvfølgelig an på hvilket bat du kommer på. Jeg
har både det lille og et lidt større, det lille holder maks en dag! det
større måske to-to½!

Fra : Postal

Dato : 07-04-04 17:09

Hmmm samme som min

men der skulle komme en update til den snart

Fra : Mr bob

Dato : 08-04-04 15:47

> Hmmm samme som min
>
> men der skulle komme en update til den snart
>

> "Mr bob" <privatREMOVE@kc-frugt.dk> skrev i en meddelelse

Jeg

Der kom vist en her i sidste uge eller sådan noget, men der er tale om en
hel masse gode rettelser i næste opdatering!