Nokia til bil motering ??
Fra : Kim

Dato : 06-04-04 09:04

Hvilken Nokia telefon + holder er smart til at sætte i bilen til håndfri
samtale ?? Det skal ikke se klodset ud , Jeg har den nye VW Polo det skal
sidde i. Evt andre mærker er bedre ??

Mvh. Kim

Fra : Rander

Dato : 06-04-04 15:19

Tue, 6 Apr 2004 10:04:11 +0200 brugte Kim 7 linier på at fortælle dette til
dk.teknik.telefoni.mobil:

>Hvilken Nokia telefon + holder er smart til at sætte i bilen til håndfri
>samtale ?? Det skal ikke se klodset ud , Jeg har den nye VW Polo det skal
>sidde i. Evt andre mærker er bedre ??

Ja, jeg ville nok anbefale en Volvo V50...

(Sorry, kunne bare ikke lade være...)

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Hvor der er få facts, er der mange eksperter. (Donald R. Gannon)

Fra : Kim

Dato : 06-04-04 22:56

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidde i. Evt andre mærker er bedre ??

> ER det stadig kun Nokias Carkit 91 til Nokia 6210/6310 man bruger til
håndfri montering i nye biler ??

Mvh. Kim

Fra : JMo.

Dato : 06-04-04 23:10

Kim wrote:

> ER det stadig kun Nokias Carkit 91 til Nokia 6210/6310 man bruger til
> håndfri montering i nye biler ??

Nej. De nyere modeller bruger CARK-126 kombineret med en specifik holder
(MBC-13L/14M/15S) og evt. antennecoupler ved MBC-15S'eren (AXF-15S).

Alternativt kan du se efter Nokia 610 eller CK-1W/CK-7W hvis telefonen har
Bluetooth