Nokia 6100 Infrarød hjælp
Fra : Michael

Dato : 05-04-04 19:07

Jeg har et problem med min 6100
Jeg kan ikke komme i kontakt med telefonen fra min pc.
Også Softwaren som fulgte med tlf kom ikke finde tlf.
Jo lidt *SSS*
Ganske fortvarrigt så lukker den forbindelsen hele tiden
Det hele virker ellesd fint med min gamle 5100
Men gør jeg noget forkert i til opsætningen
Aktivere selvfølgelig IR

Fra : DaaN

Dato : 05-04-04 19:48

Michael skrev:
> [...]
> Det hele virker ellesd fint med min gamle 5100
> Men gør jeg noget forkert i til opsætningen

Har du prøvet at sætte hastigheden ned på din Infrarød adapter? 9600 er
Passende.. Men prøv dig frem, hvilken en af dem der virker.. Står selv i
din Situation, men har opgivet, så skal have solgt min infrarød adapter
igen =) orker ikk at rode mere med det LOxT ..!! Held oG Lykke til Dig =)

-DaaN

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 06-04-04 14:02

"Michael" <No@email.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har et problem med min 6100
> Jeg kan ikke komme i kontakt med telefonen fra min pc.

Find opsætningen til din infrarøde port på computeren og vælg en anden
transceiver - bare prøv dig frem.

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen