GPRS/MMS i St Petersburg, Russland
Fra : HH

Dato : 05-04-04 14:00

Hei,

Jeg skal noen måneder til St. Petersburg i Russland, og vil gjerne sende og
motta MMS meldinger til og fra Norge. Er dette mulig? Jeg har en Nokia 3650
som fungerer meget greit. Den har innstillinger for Telenors GPRS/MMS
tilbud.
Forutsatt at det finnes aktører i St Petersburg som tilbyr GPRS/MMS, må jeg
forandre innstillingene på telefonen min?

HH
Oslo, Norge

Fra : Johnny

Dato : 05-04-04 15:35

HH wrote:
> [...]
> Forutsatt at det finnes aktører i St Petersburg som tilbyr GPRS/MMS, må jeg
> forandre innstillingene på telefonen min?

Jeg tror desværre ikke du kan bruge MMS i St. Petersburg. Men hvis du
skal vide det med sikkerhed så kontakt Telenor kundeservice
(http://telenormobil.no/kundeservice/kontakt/index.jsp)

Fra Telenor.no:

I utlandet
I utlandet kan du sende og motta MMS i alle land der Telenor Mobil har
GPRS-roaming. Klikk her for å se hvilke land dette gjelder:
http://telenormobil.no/kundeservice/roaming/roaming.jsp

Læs mere om GPRS roaming på http://telenormobil.no/priser/tjenester/gprs/

Telenor har ikke GPRS roaming med Megafon (North-West GSM) som dækker
st. Petersburg.

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens S55 & M50, S//ET230

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : Therese

Dato : 17-04-04 11:52

Hei!
jeg tror nok ikke at du klarer å sende mms fra russland. Jeg klarte
iallefall ikke det fra Moskva med min T610. Ganske kjedelig i grunn, men
men... Fikk sendt SMS da.. men vennene fikk måtte vente med å se bilder og
sånt til jeg kom hjem!

-Therese