A920 Foreslag ønskes
Fra : Henrik B Pedersen

Dato : 04-04-04 22:32

Hej jeg har købt en A920 og er vældig glad for den men jeg har også en 3310
2 forskellige telefon nr..
da jeg gerne vil beholde min 3310 (hvis jeg skal i byen)
hvad gør man så for at "smede" begge nr. sammen???
hvad med dual sim kort hvis der er noget der heder det!!

Fra : Per Kofod Hansen

Dato : 05-04-04 07:38

Den Sun, 04 Apr 2004 23:31:33 +0200. skrev Henrik B Pedersen:

> [...]
> hvad gør man så for at "smede" begge nr. sammen???
> hvad med dual sim kort hvis der er noget der heder det!!

Jeg har selv en mere praktisk 5210, som fint spiser mit 3 simkort. Har du
prøvet at sætte dit kort i 3310'eren ? Kræver self lidt pille arbejde
hver gang.

En anden løsning er hvis du har et lille billigt abb. på den gamle
telefon, så kan du bare omstille - det virker bare ikke med sms'er.

--

Mvh Per K. Hansen

Fra : Henrik B Pedersen

Dato : 05-04-04 14:57

ja jeg har prøvet. det ville den ikke
det ville jo være super at kunne bruge samme nr. på begge telefoner