Test af Sony Ericsson T630 i Magasinet Mob~
Fra : Hozoi

Dato : 04-04-04 21:32

Hej

Jeg overvejer kraftigt at investere i den nye Sony Ericsson T630 og ved i
den forbindelse, at Magasinet Mobil har bragt en test af denne telefon i
forrige nummer. Desværre nåede jeg ikke at købe magasinet. Er der en af jer,
der kan scanne testen og maile mig den - evt. lægge den op i binaer eller
andet sted på nettet?

Hozoi

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 04-04-04 21:47

"Hozoi" <hozoi@tiscali.dk> writes:
> [...]
>jer,
>der kan scanne testen og maile mig den - evt. lægge den op i binaer eller

De har da bladet på mit lokale folkebibliotek, så mon ikke, du også kan
finde det dér i stedet for at opfordre folk til at krænke ophavsretsloven?

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-04-04 05:06

> Jeg overvejer kraftigt at investere i den nye Sony Ericsson T630 og ved i
> den forbindelse, at Magasinet Mobil har bragt en test af denne telefon i

Evt. læs disse to anmeldelser:
http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=572&source=ARCHIVE
http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-t630-en.shtml

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 05-04-04 10:59

"Hozoi" <hozoi@tiscali.dk> skrev i melding
> [...]
jer,
> der kan scanne testen og maile mig den - evt. lægge den op i binaer eller

Viser til Christian Poulsens svar

Dessuten kan du søke på nettet etter test eller review til denne telefonen.

Den får gode resultater i testene, og den store forbedringen er displayet,
noe som hadde et klart forbedringspotensiale på T610.

Telefonen er meget god på de fleste områder, men en har fremdeles for lite
minne, i og med at den er en multimediatelefon med innebygget kamera. Den
har vel fremdeles ikke innebygget handsfree. Og den har et kamera som ikke
holder. Det finnes svært mange mobilkameraer, både VGA (640x480) og CIF
(288 x 352) som er bedre enn T630.

Mvh

Thorolv Valentinsen