mp3-afspilleren i Nokia 3300, 6230 og andr~
Fra : Kit

Dato : 04-04-04 17:46

Hej.

Jeg overvejer lidt at købe enten en Nokia 6230, 3300 eller 6600;
derfor vil jeg gerne høre om andre ejeres erfaringer med
mp3-afspilleren!

1.
Kan kvaliteten sammenlignes med de mp3-afspillere, der sælges separat?
Eller kan det bedre betale sig (pris- og kvalitetsmæssigt) at købe en
alm. mp3-afspiller i stedet for?

2.
På nogle telefoner UDEN mp3-afspiller (fx 6600) kan man jo installere
programmer, f.eks. en mp3-afspiller, som så burde virke lige så fint,
som hvis den var installeret forud. (Ret mig hvis jeg tager fejl).
- Hvordan kan man vide, om en telefon uden mp3-afspiller har
kapacitet til sådan et program? - Er det størrelsen af den interne
hukommelse, memorykortet eller noget helt andet, der afgør det?

Venlig hilsen Kit.

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 06-04-04 00:24

Kvaliteten på en Nokia 6230 er ganske fint, og er lagt ind i telefonen fra
Nokia fra start, på Nokia 6600 skal den så installeres efter køb.

/ Qbic

Fra : Michelle..!

Dato : 06-04-04 07:27

Hejsa.

Jeg har selv en 3300 og jeg syntes den er fantastisk!!

God lydkvalitet og man kan få mere plads på. Men det skal man købe efter.

Mange hilsener Michelle.