MMS ?
Fra : SpookiePower

Dato : 04-04-04 13:20

Jeg har et telmore abonnement og har fået gprs og wap
til at virke. Burde mms så ikke også virke, eller er det noget
der skal oprettes ved siden af ?

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-04 14:24

Du skal bestille en MMS opsætning under din profil på Telmore`s
hjemmeside...

Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-04 16:34

> Jeg har et telmore abonnement og har fået gprs og wap
> til at virke. Burde mms så ikke også virke, eller er det noget
> der skal oprettes ved siden af ?

MMS kører gennem WAP, men kræver stadig en seperat opsætning på din telefon.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Anders Lund

Dato : 04-04-04 22:50

Jeppe Vestergaard wrote:

> MMS kører gennem WAP, men kræver stadig en seperat opsætning på din telefon.

Jeg bruger 2 forskellige "adgangspunkter" når jeg bruger WAP og MMS - om
det virker kun ved at bruge WAP forbindelsen, ved jeg ikke. Ellers
hedder adgangspunktet "mms" når jeg sender MMS. (og "wap" for WAP).

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-04 06:09

> Jeg bruger 2 forskellige "adgangspunkter" når jeg bruger WAP og MMS - om
> det virker kun ved at bruge WAP forbindelsen, ved jeg ikke. Ellers
> hedder adgangspunktet "mms" når jeg sender MMS. (og "wap" for WAP).

Det er to forskellige adgangspunkter ja, men MMS kræver også en
WAP-opsætning - både WAP- og MMS-opsætning.