Nokia 6220 eller 6230
Fra : F.Larsen

Dato : 03-04-04 23:28

Hej

Har surfet lidt rundt de sidste par dage efter en mobil som kan bruges til
wap/e-mail (POP,SMTP klient) som jeg kan bruges når jeg rejser/ferie. Jeg
har fundet to modeller som rent funktionsmæssigt og designmæssigt lever op
til mine krav (må ikke være for stor - og tastetur skal være "almindeligt"),
menlig nokia 6220 og 6230.

Umiddelbart syntes jeg ikke jeg har brug for de ekstra features med kamera
(som ifølge reviews er ret dårligt) og video. FM radio derimod er ok. Det er
vigtigt at den er pålidelig og ikke er for "langsom". Nogen der har erfaring
med de to modeller - de virker ret "ens" når man kigger på nokia
hjemmeside... kan man bruge alm hovedtelefoner til radionen (mini stereo
jack?)

Jeg vil lige høre om e-mail delen er noget der virker stabilt - da det er en
af mine væsenlige grunde til at udskifte min 3210 og om man kan forvente at
e-mail pop/smtp virker via GPRS fra grækenland (skal til rhodos :=)

På forhånd tak !

--
Flemming