Kontakter & Kalenderposter fra 7650 >> 62~
Fra : TheHooligan

Dato : 03-04-04 16:27

Hej Alle

Er der nogen som har en ide om hvordan jeg overfører kontakter og
kalenderposter fra min 7650 til min nye 6230... Jeg kan ikke få det til at
spille.. Er det pga. Symbion vs. Nokia OS?!?!?

Help greatly appreciated!

God weekend!!!

/Jakob

Fra : TheHooligan

Dato : 04-04-04 15:31

Problemet er løst...

Brugte Outlook-Synkronisering som medie imellem de to telefoner!

Hygge J.R.