Du kan ikke foretage opkald, kontoen er i ~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-04-04 20:51

Hej

Hvad sker der lige her

Blev lige ringet op på mobilen, fra en ukent nummer... Og så kommer der så
ellers bare en kendt TDC stemme og siger

Du kan ikke foretage opkald, kontoen er i nul
[...]

Osv, indtil der blev langt på efter ca. 2 minutter

har telmore, og kontoen er ikke i nul og jeg kan godt foretage opkald.

Fra : Lars Raaby

Dato : 02-04-04 21:20

Bjarke Hansen skrev bl.a.:
> [...]
>

> Osv, indtil der blev langt på efter ca. 2 minutter
>
> har telmore, og kontoen er ikke i nul og jeg kan godt foretage

Måske er det telefon joke. *g*

--
Min kone synes jeg er alt for nysgerrig - Eller det er i hvert
fald hvad hun skriver i sin dagbog.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-04-04 22:30

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.indvalid> wrote in message

> Måske er det telefon joke. *g*

Kunne det være, men det var en ren maskingenereret besked, uden støj eller
noget.. og med den kendte TDC stemme.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-04-04 21:34

On Fri, 2 Apr 2004 21:50:41 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>

>Osv, indtil der blev langt på efter ca. 2 minutter
>
>har telmore, og kontoen er ikke i nul og jeg kan godt foretage opkald.

Det er den der ringede op til dig der ikke har flere penge på sin
konto!!!
Flemming Jacobsen