Er Det Komplet Umuligt?
Fra : DaaN

Dato : 01-04-04 10:15

Hej ..
Er det Komplat umugligt at finde et sted på nettet hvor man kan uploade
en ringetone, og så hente den ned via Wap?? Har været inde på en DEL
Sider.. Så får man afvide KODA har Lukket Servicen.. FUCK KODA,De Skulle
Skydes Med Lunken LORT!!
Har en infrarød adapter,men kan ikk finde uda f at betjene den, så vil
gerene sælge den, Hvis nogle er interesseret .. Kom med et Bud på en Pris..
- DaaN

Fra : Kim Schulz

Dato : 01-04-04 10:30

http://www.xgryde.dk
http://www.euploader.com/index.php?set_lang=dk

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |

Fra : DaaN

Dato : 01-04-04 10:32

Kim Schulz skrev:

> http://www.xgryde.dk
> http://www.euploader.com/index.php?set_lang=dk

Hej Kim..
Det er bl.a lige de to sider jeg også har besøgt.. Man må kan ikk
oploade Midi på Xgryde.dk og på
http://www.euploader.com/index.php?set_lang=dk Slår den fra.. og kommer
med en meddelse.. om at KODA har Lukket Servicen. =/

Fra : Stig Sørensen

Dato : 01-04-04 10:44

"DaaN" <work_boy3@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.euploader.com/index.php?set_lang=dk Slår den fra.. og kommer
> med en meddelse.. om at KODA har Lukket Servicen. =/

KODA er helt forskruet i hovedet som APG.
Jeg forstår godt hvorfor de gør det og hvorfor det er nødvendigt.

Sakset fra euploader.com forum:

Vi beklager
[04-02-04]
Da KODA/NCB mener at have ophavsrettighed til de ringetoner brugerne
uploader og siden downloader til deres private mobiltelefon gennem
euploader.com, ser vi os nødsaget til indtil videre at stoppe denne
aktivitet. euploader.com beklager situationen, men arbejder på at få
økonomisk og juridisk overblik over situationen, sådan at vi forhåbentlig
igen kan åbne op for ringetoner. I vil høre nærmere i de kommende uger.

Det er specielt, KODA, der tror de har rettigheder til alt! Der findes
ufattelig mange ringetoner som er helt gratis da folk selv laver dem.
Hvis det er noget som kan give en lyd mener KODA man bryder ophavsretten
hvis man ikke betaler.

De lærer det aldrig.. :(
Velkommen til den digitale verden KODA. Det er altså ikke særligt svært at
fremstille lovlige midifiler i vores dage.

Mvh
Stig Sørensen

Fra : DaaN

Dato : 01-04-04 10:51

Stig Sørensen skrev:

> [...]
> Velkommen til den digitale verden KODA. Det er altså ikke særligt svært at
> fremstille lovlige midifiler i vores dage.

Nej,det rigtigt,ALT Hva der kan gi Lyd, mener de er ulovligt..De er
KOMPLET Åndsvage dem fra KODA..!! Jeg er sikker på der er MANGE der har
skrevet til dem og klaget.. Men de Fatter sikkert MINUS!!

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 01-04-04 13:19

Nu vil jeg lige indskyde at på min Siemens S55 kan ændre på efternavnet.
Dvs. jeg kan hente en JPG fra en Wap server og derefter rename den til en
..midi fil sådan at telefonen læser den som dette.
Med lidt snilde kan du stadig få dine ringetoner presset gennem en portal og
ned i din telefon....

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : DaaN

Dato : 01-04-04 17:09

Hans-Jacob Møgelmose skrev:
> [...]
> .midi fil sådan at telefonen læser den som dette.
> Med lidt snilde kan du stadig få dine ringetoner presset gennem en portal og

Tjo. Men hvordan det? Har forsøgt med at ændre *mid til jpg, i håb om
den ser den som et billede, Men næ Nej.. den slår fra igen =/
Kan du ikk komme med en lille Guide?
- DaaN

Fra : Jonas Rasmussen

Dato : 01-04-04 20:15

Byder 50,- for infrarød.

Fra : DaaN

Dato : 01-04-04 21:15

Jonas Rasmussen skrev:
> Byder 50,- for infrarød.

Har du spist Søm? Den er Brugt 2 Gange,Nypris er 500 ,- Så Havde regnet
med en Pris på en 450,- ikke Mindre da den er Så godt som Ny med
Software og Forlænger Ledning, Begge dele er USB ..
- DaaN

Fra : HSK

Dato : 04-04-04 09:48

> [...]
> en ringetone, og så hente den ned via Wap?? Har været inde på en DEL
> Sider.. Så får man afvide KODA har Lukket Servicen.. FUCK KODA,De Skulle

Ja og fuck politiet fordi vi ikke må stjæle og køre for stærkt på vejene!
Eller er det måske bare dig, der er lidt af en tumbe at høre på?

Fra : John

Dato : 05-04-04 20:44

"HSK" <hsknosp@m2840.dk> skrev i en meddelelse

> "DaaN" <work_boy3@ofir.dk> wrote in message
>
> Ja og fuck politiet fordi vi ikke må stjæle og køre for stærkt på vejene!
> Eller er det måske bare dig, der er lidt af en tumbe at høre på?

Syntes du selv du bidrager til, at højne niveauet?

Mvh

John