Nokia 6610
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-04-04 09:31

Kan man fjerne udbyder navnet foroven i displayet på en Nokia 6610 ?
Det ødelægger billeder totalt !

Michael Lund Sørensen / Telmore / SE T610
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen

Fra : 6400 Anders

Dato : 01-04-04 09:42

Til Michael..

Du kan godt fjerne/ændre det. Men det kræver at du finder et sted på nettet,
hvor du kan downloade et andet billede til dit display.

Der er et sted der hedder www.12send.dk (utales 1-2
send).

Du skal registrere dig som kune (gratis). 2 min. senere kommer der en
SMS/E-Mail på computer med dit brugernavn...

Bruger selv siden en gang imellem..

Mvh
Anders

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-04-04 16:16

6400 Anders skrev :
> [...]
>
> Du skal registrere dig som kune (gratis). 2 min. senere kommer der en
> SMS/E-Mail på computer med dit brugernavn...

Takker!

Michael Lund Sørensen