Alcatel 735.. er det også noget skrammel !~
Fra : Brian Jensen

Dato : 01-04-04 09:12

Er der nogen der har erfaring med Alcatel 735 ? Jeg blev i en telebutik
rådet til at købe sådan en fordi jeg har været ret uheldig med et par Nokia
telefoner .
Men min Alcatel er om muligt endnu dårligere end Nokia. For den kan ikke
styre det intelligente ordbog og den vil ikke acceptere opsætningen af mms
funktionen...... Jeg har haft telefonen i 4 måneder nu og den har været
mere hos Telekæden til reparation end den har været hjemme hos mig. Og selv
om de opdatere softwaren i den, m.m. Så er der bare intet der hjælper.
Jeg har bedt dem om at handlen skal gå tilbage , men det vil de ikke med
til, og siger at det ikke kan lade sig gøre når telefoner er med abonnement
!!! kan det passe ??

Hilsen
Brian Jensen

Fra : Pia og Henrik

Dato : 01-04-04 14:10

Jeg tror bare at du har været uheldig og få fat i en "mandags"-model.Min
virker fint og har gjort det lige fra dag et.Mit MMS og GPRS kører fint på
min.
Hvad selskab har du ?

Fra : Brian Jensen

Dato : 01-04-04 15:47

> [...]
> virker fint og har gjort det lige fra dag et.Mit MMS og GPRS kører fint på

Jeg er ved Sonofon , men det er ikke dem der har problemer. Det er telefonen
der er defekt.
Og jeg mener man har ret til at få pengene retur når man har haft den til
rep 2-3 gange og den så stadig ikke virker.

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-04 15:48

"Brian Jensen" <lob@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og jeg mener man har ret til at få pengene retur når man har haft den til
> rep 2-3 gange og den så stadig ikke virker.

I de par 735'ere jeg har haft fat i, var der fejl i Sonofons opsætning.
Jeg kan ikke lige huske den præcise fejl, men mener det er passwordet under
GPRS indstillinger der er forkert, det skal bare være blankt!
Har oplevet en del problemer med både 735 og et par Siemens, fordi der er
fejl i de indstillinger der står på Sonofons hjemmeside!

Helmut Lotti