Kan en T68i udnytte et 65KB SIM kort?
Fra : a-a

Dato : 30-03-04 18:45

Fra : Allan D. Pedersen.

Dato : 30-03-04 19:21

Til hvad nytte?

en SonyEricsson gemmer kontakterne på telefonen og ikke simkortet.

Fra : a-a

Dato : 30-03-04 19:30

men med hensyn til sms beskeder kan der ikke være så mange på telefonen,
hvorefter den begyndet at bruge Sim kortet.

Fra : Søren Blom

Dato : 30-03-04 22:16

a-a" <a-a@fun.dk> skrev
> men med hensyn til sms beskeder kan der ikke være så mange på telefonen,
> hvorefter den begyndet at bruge Sim kortet.

Du mener vel et 64 KB kort, men ja, det kan sagtens benyttes på en SE T68i
telefon

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.
"

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 18-04-04 09:34

> a-a" <a-a@fun.dk> skrev
>
> Du mener vel et 64 KB kort, men ja, det kan sagtens benyttes på en SE T68i
> telefon

Men ikke fuldt ud... Jeg mener at kan have imellem 40 og 50 beskeder på
kortet på sådan én, og indbakke-læsetiden bliver meeeeget langsom.
Jeg har R8A015 softwaren.

MVH
Morten Lundstrøm

--
Replace .hej with .com in my e-mail prior to sending e-mail.