program til UPLOAD af poly-ringetoner 3510~
Fra : Thomas

Dato : 30-03-04 09:08

hvilken program kan bruges til det
har et kabel men mangler et program til at ligge dem ind på min mobil som
poly.
hvad kan i anbefale

thomas

Fra : HBS

Dato : 30-03-04 10:16

hej

Bruger selv oxygen phone manager til min nokia 3510i og det virker perfekt

hbs

Fra : Thomas

Dato : 30-03-04 11:11

hejsa

er det oxygen Phone Manager II
du gør det med.

hvordan liogger du dem op så
for jeg kan ikke lige dem op så blive de som enkle toner og det er jo ikke
det sammen som poly.
hvad gør du

thomas

Fra : HBS

Dato : 30-03-04 12:33

hej

Ja er oxygen 2 og uploader dem bare til toner mappen og så virker det her...