mange sms'er på Telmores 64 KB kort ;-)
Fra : Daniel Alstrup

Dato : 29-03-04 21:19

Hey.

Det har jo været oppe at vende hvor mange sms'er der kan ligge på Telmores
nye sim-kort... Jeg har idag fundet grænsen! Jeg havde vist 253 sms'er
liggende (på sim-kortet) da jeg fik et par stykker til, og dét kunne min
6610 ikke lide, den gik fuldstændig kold!! Jeg pillede batteriet af og
prøvede at tænde igen. Efter lidt tid begyndte konvolutten at blinke, og
prøvede man at gå ind i indbakken gik den kold igen.
Så fik jeg den idé lige at smide sim-kortet i min gamle 6210, den ku' kun se
30 af sms'erne. Dem slettede jeg, og smed det tilbage i 6610'eren. Så
virkede den igen, og jeg slettede lige alle de resterende 228..... - Blev
lige bange for at der skulle et nyt sim-kort til...

Morale: Pas på med at fylde sim-kortet helt op hvis mobilen ikke kan
håndtere de mange sms'er

Hvis nogen skulle være interesseret, så er min firmware version 5.52...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-03-04 22:50

On Mon, 29 Mar 2004 22:18:44 +0200, "Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk>
wrote:

> [...]
>virkede den igen, og jeg slettede lige alle de resterende 228..... - Blev
>lige bange for at der skulle et nyt sim-kort til...

Nokia 6610 kan så gemme en stor del i hukommelse hvorved at man iike kan
være 100% sikker på at det er det rigtige resultat at du er nået frem
til
Flemming Jacobsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-03-04 23:26

Thunderbird [7100] skrev :

Telmores

> Nokia 6610 kan så gemme en stor del i hukommelse hvorved at man iike kan
> være 100% sikker på at det er det rigtige resultat at du er nået frem
> til

Længden på SMS'erne har vist også noget at sige

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 30-03-04 09:10

Thunderbird [7100] griflede i
> Nokia 6610 kan så gemme en stor del i hukommelse hvorved at man iike
> kan være 100% sikker på at det er det rigtige resultat at du er nået
> frem til

Jeg er ret sikker på de lå på sim-kortet, idet jeg for lang tid siden har
fundet ud af at der max kan ligge 150 sms'er i telefonens hukommelse, og det
lå der tæt ved (i diverse mapper og udbakken)... (dvs ialt på mobilen ca
400)
Og så bliver de ikke automatisk flyttet til hukommelse fra indbakken, man
skal selv "aktivt" flytte dem til en anden mappe (eller omdåbe dem)!

--
Hygge...
Daniel

Fra : Christian Poulsen

Dato : 30-03-04 11:33

> liggende (på sim-kortet) da jeg fik et par stykker til, og dét kunne min
> 6610 ikke lide, den gik fuldstændig kold!! Jeg pillede batteriet af og

Nokia 6100 har samme problem. Fryser også totalt. Og min Nokia 6210 kan slet
ikke udnytte det ekstra plads man får med 64kb kortet.

> Hvis nogen skulle være interesseret, så er min firmware version 5.52...

Nokia 6100:
V 05.16
26-09-03
NPL-2