Billeder fra 6230 over på computeren
Fra : Rune Klausen

Dato : 29-03-04 19:06

Når jeg prøver at klikke på Nokia Phone browser og så Nokia 6230 så kommer
den frem så jeg kan se en mappe som hedder galleri, når jeg double klikker
på denne så kommer der en fejl hvor der står: The Operation could not be
completed.
Telefonen er koblet op til min bærbare via infrarød
Er det fordi man skal bruge datakabel eller sådan noget ?

-Rune

Fra : Mads Stetter

Dato : 29-03-04 19:21

Rune Klausen wrote:
> [...]
> Operation could not be completed.
> Telefonen er koblet op til min bærbare via infrarød
> Er det fordi man skal bruge datakabel eller sådan noget ?

Jeg har samme prob med min infrarøde, og 6230... Sig lige til hvis du finder
svar andetsteds!

MVH Mads Stetter

Fra : Peter Kragh

Dato : 29-03-04 20:20

Mads Stetter wrote:

> Jeg har samme prob med min infrarøde, og 6230... Sig lige til hvis du finder
> svar andetsteds!
>
> MVH Mads Stetter

Man behøver ikke bruge et datakabel. Men på nogle Windows-versioner skal
man downloade en IRCOMM update fra Microsofts hjemmeside for at få den
infarøde port til at virke ordentligt med ikke bare 6230, men også andre
Nokia telefoner.

Se evt. mere her: http://www.nokia.com/nokia/0,,54692,00.html

Mvh.
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 21:03

Nu fristedes jeg lige til at prøve på min...
Og det virker altså her...

¨-Camilla

Fra : Rune Klausen

Dato : 29-03-04 22:07

"Peter Kragh" <nomail@nomail.xx> wrote in message

> [...]
> man downloade en IRCOMM update fra Microsofts hjemmeside for at få den
> infarøde port til at virke ordentligt med ikke bare 6230, men også andre

Jeg har windows XP så der burde ikke være nogle problemer der...
Jeg har prøvet at installere PC Suit 6 i stedet for 5.8 som var med på CD,
det hjælper heller ikke.
Men jeg kan overfører programmer se mine contacts SMS beskeder osv...

Det er meget underligt synes jeg.

-Rune

Fra : Rune Klausen

Dato : 30-03-04 22:50

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har samme prob med min infrarøde, og 6230... Sig lige til hvis du
finder
> svar andetsteds!

Jeg gik i Zitech og købte en USB Bluetooth dongle, nu er problemet løst :)

-Rune

Fra : jla

Dato : 08-04-04 22:56

"Rune Klausen" <rune@gratisopgaver.dk> wrote in message news:<7AZ9c.1361$JG.322@news.get2net.dk>...
> [...]
> completed.
> Telefonen er koblet op til min bærbare via infrarød
> Er det fordi man skal bruge datakabel eller sådan noget ?

Hej Rune

Jeg har kontaktet Nokia support og de bad mig om at rename mmc kortet,
slukke tlf., tage batteriet ud (for at resette tlf.), sætte det i og
tænde.

Det virkede for mig

mvh
Jacob

Fra : Rune Klausen

Dato : 09-04-04 01:38

"jla" <jla0411@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har kontaktet Nokia support og de bad mig om at rename mmc kortet,
> slukke tlf., tage batteriet ud (for at resette tlf.), sætte det i og
> tænde.

Når så det var den kombination.

> Det virkede for mig
Virker også for mig, men jeg gjorde det uvist, en anden skrev at man skulle
rename MMC kortet, og efter jeg har gjort det har jeg fået slukket for min
tlf pga. jeg skulle prøve et andet sim-kort i min mobil og så har jeg bare
konstateret at det virker nu :P

> mvh
> Jacob

takker :)

-Rune

Fra : Per Fogtmann

Dato : 09-04-04 14:19

Hvordan er det lige man renamer sit mmc kort?????

Fra : jla

Dato : 09-04-04 22:03

"Per Fogtmann" <fogtmann@paradis.dk> wrote in message news:<4076a29c$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Hvordan er det lige man renamer sit mmc kort?????
>

> "jla" <jla0411@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> kommer
> klikker

Går ind i "Galleri" og trykker "Valg" når du står på ikonet med mmc
kortet. Herinde er der så et punkt der hedder "Omdøb huk.kort".

mvh
Jacob