Wap og mms opsætning til Nokia 6230
Fra : Kostas

Dato : 29-03-04 12:29

Jeg er den lykkelige ejer af en Nokia 6230 - men jeg kan ikke finde
opsætning til mms og wap nogen steder. TeleDanmark kunne heller ikke hjælpe
og på nokia.dk står den stadig som kommende telefon.

Nogen der har en løsning ?

Kan man bruge den fra 6220 eller ?

mvh

Kostas

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 12:33

"Kostas" <email@@kostas.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man bruge den fra 6220 eller ?

Der burde ikke være nogle problemer i, at anvende en opsætning til en anden
model fx 6220!

Helmut Lotti

Fra : Mads Stetter

Dato : 29-03-04 14:37

Helmut Lotti wrote:
> "Kostas" <email@@kostas.dk> skrev i en meddelelse
>
> Der burde ikke være nogle problemer i, at anvende en opsætning til en
> anden model fx 6220!

Jeg brugte den til nokia 6220 på min.. Både MMS og GPRS... Det virker fint!

MVH Mads Stetter

Fra : Peter \(c;

Dato : 29-03-04 12:48

Hvis du ringer til TDC, sender de glædeligt et par opsætninger... 80 80 80
20. Det var sådan jeg gjorde det. men til mail, der mangler det stadig...

Peter

Fra : Kostas

Dato : 29-03-04 13:20

"Peter \(c;" <petersmileydk@hotmail.com> wrote in

> Hvis du ringer til TDC, sender de glædeligt et par opsætninger... 80
> 80 80 20. Det var sådan jeg gjorde det. men til mail, der mangler det
> [...]

De havde det ikke - ringede lige før jeg postede...