Unlock fra http://www.siemens-java.com/
Fra : H.S.

Dato : 29-03-04 09:18

Har nogen prøvet M55unlock.zip fra http://www.siemens-java.com/ ?

Virker det uden problemer ?

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : Jonas Læborg

Dato : 29-03-04 12:17

Hej!!!
Ja jeg bruger selv freia 9 den virker fint

MVH
Jonas læborg
No-SIM lock www.No-lock.tk

Fra : H.S.

Dato : 29-03-04 13:31

> "H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

Nu har jeg prøvet det, det var smertefrit.

Da jeg kun har det ene telekort, har jeg ikke prøvet om tlf. virkelig er
blevet unlocked, men der var ingen fejlmeldinger eller noget. Det tog ca 15
min.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 13:36

> Da jeg kun har det ene telekort, har jeg ikke prøvet om tlf. virkelig er
> blevet unlocked, men der var ingen fejlmeldinger eller noget. Det tog ca
15
> min.

For at se om din Siemens telefon er låst gøres følgende:

Tænd telefonen uden SIMkort
Tast *#0606#
Tryk på "info"
Står der "Unbarred" i alle linier, er din telfon låst op!

Helmut Lotti