Bluetooth på computeren?
Fra : Per Værum Mikkelsen

Dato : 28-03-04 22:43

Hvilken software/hardware skal fremskaffes til computeren inden denne kan
kommunikere med en Bluetooth-telefon?

m.v.h.
PVM

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-03-04 00:32

On Sun, 28 Mar 2004 23:43:02 +0200, "Per Værum Mikkelsen"
<perrikke@privat.dk> wrote:

>Hvilken software/hardware skal fremskaffes til computeren inden denne kan
>kommunikere med en Bluetooth-telefon?

En BlueTooth Dongle og medfølgende software
Flemming Jacobsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-03-04 00:47

Thunderbird [7100] skrev :

> En BlueTooth Dongle og medfølgende software

Samt Stifinder (Explore).

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen