To ting på en gang....
Fra : Badazz

Dato : 28-03-04 21:32

1.. Min Nokia 6600 er utrolig langsom i menuen. når man trykker på
menutasten, så går det lidt før den kommer ind i menuen. (man skulle tro at
microsoft stod bag styresystemet på den..) hvis man fx rammer flere knapper
på en gang.. så går det helt galt for den.. hvordan kan jeg løse det
problem?

2. Findes det en bedere mp3 afspiller til 6600´eren end mp3go?

Mvh Brian

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 07:43

Jeg har byttet 2 stk af slagsen i butikken. Fik bare en ny med, så jeg ved
ikke om nokia vidste noget om problemet på den tid? (December )

Ellers kan det nogen gange løses ved opdatering af softwaren.
Men om der er kommet ny? det må du sgu ik spørge mig om

-Camilla

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 29-03-04 15:37

Formaterer dit hukommelskort så skulle det være løst.

/ Qbic