SonyEricsson T630
Fra : Jonas Læborg

Dato : 28-03-04 18:49

Hej!!!
Jeg vil have en ny mobil, en Sony Ericsson T630 er der en der ved hvor man
kan få den billig?

M.V.H
Jonas

Fra : Mark

Dato : 28-03-04 20:11

www.mobilpriser.dk

Fra : Bent F.

Dato : 28-03-04 21:13

2225,- uden abb.
Jeg mener Jonas søgte et sted der var billig

Fra : dj

Dato : 29-03-04 11:10

Hej

Har du købt?

Eller er du interesseret i en sort fra sidste fredag, købt hos orange uden
simlås...

/Frank

Fra : Karin Hansen

Dato : 29-03-04 13:19

"dj" <kjeldsen66@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Har du købt?
>
> Eller er du interesseret i en sort fra sidste fredag, købt hos orange uden
> simlås...

Hvorfor vil du sælge og hvad skal du have for den?

Mvh. Karin

Fra : dj

Dato : 29-03-04 13:38

> Hvorfor vil du sælge og hvad skal du have for den?
>
> Mvh. Karin

Jeg har fået en anden tlf, ingen grund ellers....

....jeg har sat samme tlf til salg på den blå avis, for 2300,- .... det er
måske for meget i dine øjne!?

/Frank

Fra : Karin Hansen

Dato : 29-03-04 14:28

> Jeg har fået en anden tlf, ingen grund ellers....
>
> ...jeg har sat samme tlf til salg på den blå avis, for 2300,- .... det er
> måske for meget i dine øjne!?

Lidt rigeligt måske, når den kan fås uden abonnement for 2225.
Hvor befinder den sig iøvrigt?

--
Mvh. Karin

Fra : dj

Dato : 29-03-04 16:40

> Lidt rigeligt måske, når den kan fås uden abonnement for 2225.
> Hvor befinder den sig iøvrigt?

den befinder sig i århus c

og ja, lidt rigeligt, men den er købt hos en orange forhandler, ikke en
netbutik....da jeg godt kan lide at have en butik/sted tilknyttet, hvis
uheldet skulle være ude!

Men det skal du jo selvfølgelig ikke bøde for, men kom med et bud så...min
kammerat har også en i hvid, hvis det var noget i stedet!

/Frank

Fra : Karin Hansen

Dato : 29-03-04 18:13

dj wrote:
> [...]
>
> Men det skal du jo selvfølgelig ikke bøde for, men kom med et bud
> så...min kammerat har også en i hvid, hvis det var noget i stedet!

Tak for tilbuddet, men jeg finder nok noget lidt tættere på
København.

Mvh. Karin