Ny telefon
Fra : Jan B. Larsen

Dato : 28-03-04 14:11

Hej NG

Har længe overvejet at købe en Erricson T610, men er der andre telefoner i
samme prisklasse som måske er et bedre køb??
Håber i kan hjælpe!

MVH Jan

P.S. Ved pers. svar fjern 1974 i e-mail adressen

Fra : BorreBoy

Dato : 28-03-04 16:40

"Jan B. Larsen" <jan@1974bringoe.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Har længe overvejet at købe en Erricson T610, men er der andre telefoner i
> samme prisklasse som måske er et bedre køb??
> Håber i kan hjælpe!

Jeg har lige bestilt en Z600 i stedet for min T610...

Fra : Thomas Chr. Carstens~

Dato : 28-03-04 16:57

In article <c46rkt$10ni$1@news.cybercity.dk>, borreYYY@lucasfilm.dk
says...

> Jeg har lige bestilt en Z600 i stedet for min T610...

Fortæl lige om opgraderingen, når du har fået den

Venligst

Thomas

Fra : BorreBoy

Dato : 28-03-04 17:08

"Thomas Chr. Carstensen" <tcc@privat.invalid> skrev i en meddelelse
In article <c46rkt$10ni$1@news.cybercity.dk>, borreYYY@lucasfilm.dk

> Fortæl lige om opgraderingen, når du har fået den

Ok, men der går nok et par uger.

Fra : BorreBoy

Dato : 07-04-04 19:03

> [...]
says...

>Fortæl lige om opgraderingen, når du har fået den

Den er FED

Fra : John

Dato : 30-03-04 12:56

> [...]
>
> Har længe overvejet at købe en Erricson T610, men er der andre telefoner i
> samme prisklasse som måske er et bedre køb??

Det bliver nok svært, at finde noget i samme prisklase.

Der er for eksempel Nokia 6100, men den når efter min mening ikke T610 til
sokkeholderne.

Jeg har en selv en T610 - og er fuldt ud tilfreds.

Mvh

John