T68i med dårlig antenneforhold
Fra : a-a

Dato : 28-03-04 11:35

Hej

Er det normalt at en T68i får meget dårlige antenneforhold efter en tur på
gulvet? Det skal lige nævnes at telefonen for et godt stykke tid siden blev
tabt fra en lav højde på et gulvtæppe. (telefonen har ikke lidt overlast på
andre måder) Jeg oplever nemlig at telefonen har dårlige modtageforhold når
jeg fx. er inde i bygninger med tykke væge og i kælderrum.
Hvis det har noget med faldet at gøre, kan fejlen vel udbedres nemt hos et
af de mange mobilværksteder der er i Kbh?

a-a

Fra : Preben Holm

Dato : 28-03-04 12:58

> [...]
> andre måder) Jeg oplever nemlig at telefonen har dårlige modtageforhold når
> jeg fx. er inde i bygninger med tykke væge og i kælderrum.

Det er da helt naturligt, at når du befinder dig i kælderrum og i
bygninger (kraftig signal dæmpning opstår ofte i betonbyggerier), at den
vil have svært ved at trække signal.

Fra : a-a

Dato : 28-03-04 12:26

Jeg glemte at nævne at den ikke havde signal problemer da den var ny. Og at
andre telefoner modtager langt bedre signal end den.

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 18-04-04 14:55

"a-a" <a-a@fun.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg glemte at nævne at den ikke havde signal problemer da den var ny. Og
at
> andre telefoner modtager langt bedre signal end den.

T68i og andre ældre ericssoner har det 'problem' desuden måler de signalet
lidt mere pessimistisk end f.eks. Nokia telefoner.

/Morten
--
Replace .hej with .com in my e-mail prior to sending e-mail.

Fra : 6400 Anders

Dato : 28-03-04 12:39

Til A-A

Hvis jeg var dig, vil jeg nok lige få checket, om der skulle være sket noget
med telefonn.

Venligst
6400 Anders