Hvilket memory kort i Nokia 6230?
Fra : Tonny Jensen

Dato : 28-03-04 10:46

Hejsa.
Som subj. siger, er det ikke et MMC kort der sidder i en 6230?
Er der nogle der ved hvor stort et kort der kan sættes i?
Er kvaliteten på MP3 afspilleren god?
Mvh
Tonny

Fra : SS

Dato : 28-03-04 11:53

Det er et mmc, og den kan kun håndtere et 32MB
Har kun hørt et nummer på afspilleren ,men kvaliteten er ok.
SS

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-03-04 13:59

On Sun, 28 Mar 2004 12:52:49 +0200, "SS" <ss@"fjern"ka-net.dk> wrote:

> Det er et mmc, og den kan kun håndtere et 32MB
> Har kun hørt et nummer på afspilleren ,men kvaliteten er ok.

Kun 32 MB, det var da for ringe, hvis det ikke ændre sig så skal jeg
godtnok ikke have en
Flemming Jacobsen

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 28-03-04 17:16

Virker nu fint med 128 Mb, og mon ikke at den kan tage de
nye 512 Mb som er ved at komme frem.

/ Qbic

Fra : Peter \(c;

Dato : 29-03-04 07:49

Hvilket mærke 128MB kort bruger du? Har selv brugt et Apacer til min 6600,
men har nu skiftet til 6230'eren..

M.h.t. MP3 afspilleren, så er jeg personlig meget imponeret. Specielt af
lyden fra telefonens højttaler. Når man tænker på, at det 'kun' er en
telefon, så er det slet ikk' så *ringe* endda.

Peter

Fra : Tonny Jensen

Dato : 29-03-04 15:22

"Peter (c;" <petersmileydk@hotmail.com> wrote in message
> Hvilket mærke 128MB kort bruger du? Har selv brugt et Apacer til min 6600,
> men har nu skiftet til 6230'eren..
Jamen virker det apacer ikke da? Hvor stort er det?
Mvh
Tonny

Fra : Peter \(c;

Dato : 30-03-04 08:10

"Tonny Jensen" <tonny@REMOVEbadazz.dk> wrote in message

> "Peter (c;" <petersmileydk@hotmail.com> wrote in message
> Jamen virker det apacer ikke da? Hvor stort er det?
> Mvh
> Tonny

Jeg har solgt det sammen med min 6600, så jeg kan ikke teste :) Det var på
128 MB. Det ville være rart at kunne have et album eller to med MP3 musik
liggende.

Peter

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 29-03-04 15:52

Jeg ved så ikke om mit kort er særlig special, navnet er PRETEC 128 Mb.
det har siddet i min gamle 3650, og jeg flyttede den over i min 6230 og
tændte for fonen
den virkede 1 gang.

/ Qbic

Fra : Tonny Jensen

Dato : 29-03-04 19:01

> [...]
> Jeg ved så ikke om mit kort er særlig special, navnet er PRETEC 128 Mb.
> det har siddet i min gamle 3650, og jeg flyttede den over i min 6230 og
Ok Nokia skriver bare maks 32MB på hjemmesiden