Overfører filer fra Windows til MMC kort t~
Fra : The Ghost

Dato : 27-03-04 13:45

Jeg har en nokia 6600, og har lige anskaffet mig en kortlæser, men når jeg
sætter den til min computer ( windows XP ), så kan jeg ikke se hvad der er
på mit MMC-kort. Computeren siger bare at kortet ikke er formateret.

Jeg tænkte at det vel kunne være fordi at 6600 ( Symbian ) arbejder med et
andet filsystem.

Men kan man så ikke få et program til windows, sådan at jeg kan se hvad der
ligger på kortet + overfører filer til kortet??

På forhånd tak

The Ghost

Fra : Anders Lund

Dato : 05-04-04 01:25

The Ghost wrote:
> Jeg har en nokia 6600, og har lige anskaffet mig en kortlæser, men når jeg
> sætter den til min computer ( windows XP ), så kan jeg ikke se hvad der er
> på mit MMC-kort. Computeren siger bare at kortet ikke er formateret.

Ikke at det hjælper dig så meget, men jeg har prøvet med MMC kortet i en
bærbar computer med Windows XP - her var der ingen problemer. Intet
software som skulle installeres...

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : The Ghost