Kuvert med et "w" i en cirkel (T68i)
Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-03-04 17:44

På min T68i er der for nogle dage siden foroven til venstre kommet »en kuvert
med et "w" i en cirkel«. Er der nogen der kan fortælle mig hvad det skyldes?

Som supplerende oplysning kan nævnes at "kuverten" kom i forbindelse med, at jeg
satte et udenlandsk taletidskort i telefonen. Jeg forventede egentligt, at når
jeg hjemme igen satte Telmore-kortet i igen, ville "kuverten" forsvinde, men den
er der fortsat.

Claus

Fra : Christian

Dato : 26-03-04 20:07

Det er et wap-link, som ikke er benyttet... (fx. når man bestiller
spil/ringetoner)
Prøv at kigge i menuen under wap - ved wap-push

Mvh Christian

Fra : Coach [4130]

Dato : 26-03-04 21:20

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-03-04 21:28

"Coach [4130]" <jeg_er_træner@jeg_er_let.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja, der lå noget, men det så blot ud til at være noget volapyk på polsk, så det
slettede jeg, hvorefter ikonet forsvandt.

Tak for hjælpen til dig og Christian.

Claus