Tomcat
Fra : FePe

Dato : 21-01-01 19:50

Jeg har problemer med at installere Tomcat - den seneste version under
Win98. Når jeg skriver "startup" i dos udbryder den med en masse linjer
om: "Der er ikke mere miljøplads". Jeg har ellers sat alt ordentligt op.
Hvad er fejlen?

--
Mvh. FePe

MONICA: "I figured out I need to charge seventeen bucks a jar
just to break even. So, I've got a new plan now. Babies."
CHANDLER: "Well, your gonna need much bigger jars."

--The One With The Jam (303)-----

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 22-01-01 08:57

"FePe" <fepe@klog.dk> wrote in message news:3A6B2F4C.F9085572@klog.dk...
> [...]
> Win98. Når jeg skriver "startup" i dos udbryder den med en masse linjer
> om: "Der er ikke mere miljøplads". Jeg har ellers sat alt ordentligt op.

Dit dos enviroment har sikkert ikke ram nok, kan dog ikke huske hvordan
pokker man gør den større.

Men prøv evt www.caucho.com de har også en freeware Java engine, som bare
sparker røv (undskyld mit ordvalg)

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Morten Jensen

Dato : 22-01-01 10:11

FePe wrote:

> [...]
> Win98. Når jeg skriver "startup" i dos udbryder den med en masse linjer
> om: "Der er ikke mere miljøplads". Jeg har ellers sat alt ordentligt op.

Frit efter hukommelsen:

Højreklik startup.bat i explorer. Vælg fanebladet Memory. Sæt "Initial
environment" til 4096.

Så skulle det virke.

--
CAPUT A/S Morten Jensen Phone +45 70 12 24 42
Nygade 6 Senior Developer Fax +45 70 11 24 42

Fra : FePe

Dato : 25-01-01 22:02

Morten Jensen wrote:

> [...]
>
> --
> CAPUT A/S Morten Jensen Phone +45 70 12 24 42
> Nygade 6 Senior Developer Fax +45 70 11 24 42

Det virker stadigvæk ikke.

Fra : Morten Jensen

Dato : 26-01-01 10:25

FePe wrote:

> Det virker stadigvæk ikke.

Stadig samme fejl? Prøv at gøre det samme med tomcat.bat ..