Nokia 6600 og kalender
Fra : Brian Luckow

Dato : 25-03-04 22:01

Hej!

Har lige købt mig ovenstående til erstatning for min Nokia 6510. Fed
telefon, men... umiddelbart er jeg skuffet over dens kalender. 6510'erens
kalender har en fødselsdagsfunktion, hvor man taster fødselsdatoen ind for
folk, og så poper den selv om med alderen når der er en der har fødselsdag.
Denne funktion kan jeg ikke finde i 6600'eren, mangler den virkelig???

Mvh., Brian Luckow

Fra : HSK

Dato : 26-03-04 20:23

> [...]
fødselsdag.
> Denne funktion kan jeg ikke finde i 6600'eren, mangler den virkelig???

Du kan taste folks fødselsdag ind under Kontakter, men det kommer de ikke i
kalenderen af.. Underlig funktion

/Henrik

Fra : Hjalte

Dato : 28-03-04 14:24

Måske noget 3. parts software kan klare det???
Men ved ikke lige hvilket...