Ny Nokia - men hvilken ?
Fra : anders majland

Dato : 25-03-04 00:19

For at begrænse mulighederne lidt skal det være en Nokia igen - Jeg har
generelt været godt tilfreds med betjeningen siden min 2010 men jeg
savner data i min 3330.

Men det har stort set alle idag. Tidligere kunne man lave søgninger
efter features på www.nokia.dk men det synes jeg ikke lige jeg kan finde
mere

Jeg har også kigget på mobipriser.dk uden rigtigt at blive klogere. I
nyeste TDC reklame er der også

Krav
- GPRS
- HSCSD (højhastighedsdata)
- IR forbindelse til pc

Nice2have
- USB forbindelse til pc
- Bluetooth
- VGA kamera
- Pris under 2000kr

Telefonen skal købes uden simlås og abbonement

En 6100 ser ud til at klare kravene ...til ca 2kkr Skald er kamera i er
der 6220 og 6600 (der har et fedt udseende) til hendholdsvis små 3 og
næste 4kkr - Men der er jo mange andre.

Hvad er et godt tilbud ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : KC

Dato : 25-03-04 10:16

meddelelse news:c3t57k$60e$1@sunsite.dk...
> [...]
> savner data i min 3330.
>
> Men det har stort set alle idag. Tidligere kunne man lave søgninger

Er det måske her? http://www.nokia.dk/phones/compare/

mvh

KC

Fra : anders majland

Dato : 25-03-04 17:33

> Er det måske her? http://www.nokia.dk/phones/compare/

Nej - den er uoverskulelig og kan kun sammenligne nogle få telefoner ad
gangen. Tidligere kunne man markere de funktioner man havde som krav og
så få listet dem der opfyldte kravene ... Men det kunne ende med en 5100
eller en 6100 - heller mest til førsnævnte, men kan vist kun forbindes
til pc via ir (på et fabriksgulv er det noget bøvl at skulle have den
liggende rigtigt for ir til laptoppen)

Fra : Martin Madsen

Dato : 25-03-04 23:54

anders majland wrote:

> [...]
> savner data i min 3330.
>
> Men det har stort set alle idag. Tidligere kunne man lave søgninger

Du kan søge på telefonernes features på http://www.mobilvalg.dk

Med venlig hilsen
Martin Madsen
Mobilvalg.dk