Mail til SMS
Fra : Martin

Dato : 24-03-04 13:05

Hejsa...

Er der ikke nogle af jer, der har nogle gode idéer eller ved om man kan få
sin e-mail videresend til mobil telefon som en sms. Har kunne før i tiden
ved tdc, før de lukkede for funktionen, men kunne det tænkes der var andre
steder det kunne lade sig gøre ????

Mvh Martin

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-03-04 13:30

Martin skrev:

> [...]
> før i tiden ved tdc, før de lukkede for funktionen, men kunne det
> tænkes der var andre steder det kunne lade sig gøre ????

....har du fx. en Favorit-aftale eller lignende hos TDC, kan du få dig en
Besked-robot

http://www.besked-robot.dk/ ; den ka det dér...

....ellers et taletidskort hos Telia, og så videresende til
12345678@gsm1800.telia.dk ...

....jeg har begge dele, så det bipper lystigt hér, når en rotte går i
fælden
Hans

Fra : Silent Bob

Dato : 24-03-04 15:19

On Wed, 24 Mar 2004 13:30:15 +0100, "Hans Paulin" <hans@it.dk> wrote:

>...ellers et taletidskort hos Telia, og så videresende til
>12345678@gsm1800.telia.dk ...

Det virker også med Telmore/TDC.

--
Folk der skal kommentere hvad der står i signaturen har ikke noget liv

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-03-04 15:55

Silent Bob skrev:

> Det virker også med Telmore/TDC.

....ja, 50% af gangene, efter hvad jeg har ladet mig fortælle hér i
gruppen...

....hvis du læser tilbage, vil du se, at man på et tidspunkt fik en
besked fra Telia gående ud på, at servicen kun var for Telias egne numre
når man prøvede at sende...

....men det ka da være Telia har droppet tiltaget siden da...
Hans

Fra : Silent Bob

Dato : 24-03-04 16:58

On Wed, 24 Mar 2004 15:55:29 +0100, "Hans Paulin" <hans@it.dk> wrote:

> [...]
>når man prøvede at sende...
>
>...men det ka da være Telia har droppet tiltaget siden da...

Ja nogen gange er det ligesom at deltage i et lotteri hos Telia
Men de gange jeg har afprøvet det igår og idag har det virket hver
gang.
7-9-13 håber på at det bliver ved med at virke.

--
Folk der skal kommentere hvad der står i signaturen har ikke noget liv

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-03-04 17:15

Silent Bob skrev:

> nogen gange er det ligesom at deltage i et lotteri hos Telia

....sådan er Besked-robot osse ofte...

> Men de gange jeg har afprøvet det igår og idag har det virket hver
> gang.

....man skal bare ikke satse millioner på det...

> 7-9-13 håber på at det bliver ved med at virke.

....ptøj ptøj!...

....kom med en tilbagemelding hér, hvis det holder op, ik...
Hans

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-03-04 22:19

Hej

"Hans Paulin" <hans@it.dk> wrote:

> [...]
>Besked-robot

>http://www.besked-robot.dk/ ; den ka det dér...

>...ellers et taletidskort hos Telia, og så videresende til

Og hos Orange kan det oxo lade sig gøre...

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-03-04 23:34

Ole Rasmussen skrev:

> Hej

> Og hos Orange kan det oxo lade sig gøre...

....nå okay!

....det er svært at bevare pessimismen...
Hans

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 24-03-04 13:35

"Martin" <mth@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse news:40617957$0$197

> [...]
> ved tdc, før de lukkede for funktionen, men kunne det tænkes der var andre

Kan du ikke bare lave en videresedning af din email på din email konti til
dit mobil nr.
Lige som du kan viderestille et tlf nr kan du også lave en videresend af
mail til anden mail adresse, og din mobil har jo også en mail adresse. Hvis
du vil vide hvad den er så blot send en sms til din egen email adresse husk
at lave et mellemrum mellem email adressen og det du vil skrive og så send
det til nr 200
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Søren Olesen

Dato : 24-03-04 14:08

Tholo - www.tholofoto.dk <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:40618148$0$11567$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> [...]
husk
> at lave et mellemrum mellem email adressen og det du vil skrive og så send

Nu er det bare sådan at servicen med at sende e-mail til sms ikke længere er
til rådighed hos TDC.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-03-04 21:30

"Søren Olesen" <skolesen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er det bare sådan at servicen med at sende e-mail til sms ikke længere
er
> til rådighed hos TDC.

øøøhhh heller ikke det jeg forslår...
Her er pap løsningen.*S*

Du kan viderestille dine telefon opkald til et andet nr.
På samme måde kan du videresende dine email til en anden email adresse, og
det kunne så være din telefons email adresse, på den måde ville du nemt og
gratis kunne modtage dine email på din telefon.
Håber at du forsod den denne gang.....

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 25-03-04 23:48

Tholo - www.tholofoto.dk wrote:
> [...]
> adresse, og det kunne så være din telefons email adresse, på den måde
> ville du nemt og gratis kunne modtage dine email på din telefon.

Problemet er bare, at med et almindeligt abonnement hos f.eks.
TDC har telefonen ikke en email-adresse.

Man kan sende email fra telefonen ved at sende en SMS til
nummeret 200, men afsenderadressen på denne bliver
no_reply@sms-til-mail.dk.

Som tidligere nævnt kan problmet løses ved at oprette Besked-Robot
hvorved man får en email-adresse, som kan videresende til en
mobiltelefon.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 26-03-04 09:45

"Per H. Nielsen" <phn@dkscan.dkx> skrev i en meddelelse news:4063619f$0$172

> Man kan sende email fra telefonen ved at sende en SMS til
> nummeret 200, men afsenderadressen på denne bliver
> no_reply@sms-til-mail.dk.

Okey en papløsning som jeg kunne forstå... takker.

Fra : Per Thomsen

Dato : 25-03-04 10:02

> [...]
> ved tdc, før de lukkede for funktionen, men kunne det tænkes der var andre

hos www.mailme.dk kan du lave vidrestilling til SMS.

Per