Forslag til ny mobilos
Fra : Anders Forst

Dato : 23-03-04 07:58

Halløjsa

Der må sidde nogle folks, som kan hjælpe mig.

Jeg skal inden for en overskuelig fremtid, have investeret
i en my mobilos..

Hvilke modeller skal jeg holde mig fra, og hvilke kan
anbefales. Har et prisleje fra 2500-3500.
Telefonen skal være uden simlås og abb.

Send evt. svar til min alm mail konto da, jeg ikker kommer forbi herinde de
næste par dage..

Venligst
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-04 08:11

> Hvilke modeller skal jeg holde mig fra, og hvilke kan
> anbefales. Har et prisleje fra 2500-3500.
> Telefonen skal være uden simlås og abb.

Hvad skal den bruges til? Tale, SMS, GPRS, E-mail, kalender, modem til den
bærbare, og skal den være stor, lille, have lang batteritid etc.?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Anders Forst

Dato : 24-03-04 10:06

Jeg har besluttet mig til at købe en af disse 3 modeller.
- Så ville jeg lige høre jeres positive/negative erfaringer.

Nokia 6600 ca. 2600,-
Motorola V600DK ca. 2600,-
Motorola MPx200 ca. 3300,-

Alle priser er uden abb.