netværk monitor (pc program)
Fra : Brian Kals

Dato : 23-03-04 00:00

Hej.

Jeg havde på et tidspunkt et pc program som virkede lidt som netværk
monitoren på telefoen,
men som fik dataerne fra telefonen igennem et data kabel.

Nu er programmet blevet væk for mig og jeg kan heller ikke huske hvad det
hed. nedtur.

Er der nogle der kan hjælpe?

Mvh
Brian

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 23-03-04 08:53

Hej Brian!

Brian Kals wrote:
> [...]
> men som fik dataerne fra telefonen igennem et data kabel.
>
> Nu er programmet blevet væk for mig og jeg kan heller ikke huske hvad

Mener du http://www.nobbi.com? Det bruger jeg og er meget tilfreds med
det.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.rainerschoebe.de

Fra : Brian Kals

Dato : 23-03-04 17:23

"Rainer Schöbe" <newsgroup-nyhedsgruppe@prepaid-dk.de> wrote in message
> Hej Brian!
> Mener du http://www.nobbi.com? Det bruger jeg og er meget tilfreds med
> det.

Hej Rainer.
Det har vist ikke lige det program, men det ser da spændende ud.

Mvh
Brian

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-03-04 21:23

On Tue, 23 Mar 2004 08:53:06 +0100, "Rainer Schöbe"

Kan det bruges med IR også?
Flemming Jacobsen

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 25-03-04 11:42

Hej Thunderbird!

Thunderbird [7100] wrote:

> Kan det bruges med IR også?

Har ikke prøvet indtil nu, men tror at det skulle lade sig gøre.

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 25-03-04 15:21

Hej igen!

Thunderbird [7100] wrote:
> Kan det bruges med IR også?

Det virker med Nokia 6210 og AT-kommandoer.

Fra : Brian Kals

Dato : 25-03-04 17:27

> Hej igen!

> Det virker med Nokia 6210 og AT-kommandoer.

Der skal vel være netværk monitor i telefonen, for at pc softwaren virker,
ikk?

Mvh
Brian

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 26-03-04 10:16

Hej Brian!

Brian Kals wrote:
> [...]
> message news:c3uq6f$2cglm0$1@ID-60766.news.uni-berlin.de...
>
> Der skal vel være netværk monitor i telefonen, for at pc softwaren

Ja, fordi det ikke virker med en Nokia 6310i.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 26-03-04 23:15

On Fri, 26 Mar 2004 10:15:38 +0100, "Rainer Schöbe"

Hvad med en 6610?
Flemming Jacobsen

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 29-03-04 09:39

Hej Thunderbird!

Thunderbird [7100] wrote:
> Hvad med en 6610?

Den har jeg ikke prøvet, men jeg går ud fra at den heller ikke har
"indbygget" net-monitor og kan derfor heller ikke bruges med programmet.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-03-04 17:53

On Mon, 29 Mar 2004 10:39:13 +0200, "Rainer Schöbe"
> [...]

>Den har jeg ikke prøvet, men jeg går ud fra at den heller ikke har
>"indbygget" net-monitor og kan derfor heller ikke bruges med programmet.

Hvordan finder man ud af om ens telefon har den der NetwrkMonitor
Flemming Jacobsen

Fra : Brian Kals

Dato : 29-03-04 18:59

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message

> Hvordan finder man ud af om ens telefon har den der NetwrkMonitor

Jeg tror ikke den har det.
Jeg mener 6210 var den sidste hvor den lå i orginal softwaren.
6310 skulle software opdateres hvis den skulle have netwærk monitor, og
Nokia ville have en hamper pris for det stykke software.

Mvh
Brian