Telefon med kalender
Fra : Jens Nielsen

Dato : 22-03-04 14:25

Hej

Jeg står og mangler en telefon der kan synkroniseres med min outlook (2003)
kalender.

Den skal først og fremmest ikke være for dyr (helst ikke for meget over 1000
kr, hvis det er muligt), men er der nogen der kender nogle mærker der er i
stand til dette. Jeg mener man kan tit læse sig til at telefonen har en
kalenderfunktion og at den kan synkroniseres med en PC, men der står
sjældent noget om den kan synkronisere direkte med outlook.

mvh Jens

Fra : Thomas

Dato : 22-03-04 18:15

siemens s55 kan

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 22-03-04 18:23

Nokia 6610, og andre Nokiaer i samme klasse har en skide god kalender, der
let synkroniseres med Outlook, både hvad angår kontakter og kalenderemner,
eller begge dele. Det gode ved de telefoner er, at selve kalenderen i
telefonen også er god.

Lasse

Fra : Just Blindbæk

Dato : 23-03-04 07:08

> Jeg står og mangler en telefon der kan synkroniseres med min outlook
(2003)
> kalender.

Jeg vil også foreslå Siemens S55, som du godt kan finde billigt...

/Just

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 23-03-04 21:45

Det kan såvidt jeg ved alle de telefoner som 3 har (vist 3 forskellige, 2
stk motorola og 1 stk Nec). Og dem får du vist nærmest kastet i nakken for
tiden.... Jeg har lige set en demo i dag, og det overaskede positivt. Og så
er 3 vist det billigeste teleseskab overhovedet...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.