Mail via GPRS på computer med TDC internet
Fra : Michael Henriksen

Dato : 22-03-04 08:59

Hej

Er der nogen der ved hvordan man skal sende mails fra computeren via GPRS,
når man har TDC Internet abb.

Efter de har lukket port 25, kan man åbentbart heller ikke sende mails via
mobilen vi smtp.tele.dk.

MVH

Michael Henriksen

Fra : Fischer

Dato : 22-03-04 09:15

> Er der nogen der ved hvordan man skal sende mails
> fra computeren via GPRS, når man har TDC Internet abb.
> Efter de har lukket port 25, kan man åbentbart heller ikke
> sende mails via mobilen vi smtp.tele.dk.

Indrømmet, det er et par uger siden jeg sidst har brugt dette. Men det vil
da være ret skidt hvis der ikke længere er hul til SMTP med GPRS.

Prøv om denne SMTP-server virker i stedet: relay.tdcmobil.dk

*Fischer

Fra : Michael Henriksen

Dato : 22-03-04 11:37

> Prøv om denne SMTP-server virker i stedet: relay.tdcmobil.dk

Hmmmm.... det virkede ikke med ovenstående, men jeg fandt ip nummeret på DNS
navnet,
og det virkede.... - Men hvor længe mon...? :)

Tak for information!

Michael