MSN messenger til 7650
Fra : Zulu

Dato : 21-03-04 13:01

Hej,

Er der nogen herinde, der kender et godt program til MSN på en
7650(Symbion)? Og evt. en 6650 (Java)?

Har prøvet Agile Messenger, men det vil ikke forbinde. Så vidt jeg har læst
mig frem til på nettet (www.esato.com), er det fordi, det bruger nogle
porte, som de fleste udbydere ikke har åbne.

Alle forslag er meget velkomne...

Zulu

Fra : Zulu

Dato : 21-03-04 13:07

Zulu wrote:
> [...]
> har læst mig frem til på nettet (www.esato.com), er det fordi, det
> bruger nogle porte, som de fleste udbydere ikke har åbne.

Var lige lidt for hurtig...

Nu virker det med Agile på 7650. Men hvis nogen har et program til 6650, må
de meget gerne dele...

Zulu

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 21-03-04 20:34

> Nu virker det med Agile på 7650. Men hvis nogen har et program til 6650, må
> de meget gerne dele...

Det er muligvis ikke helt hvad du søger, men jeg har gode erfaringer med
http://www.e-messenger.net
Det er et wap-interface og altså ikke et selvstændigt program, men til det jeg
har at bruge det til er det fint... Desværre kan man ikke skrive æøå :(

--
Michael
Vind masser af SLIK - http://vindenand.dk