Sejlivet Nokia 6610
Fra : Me & my pc.

Dato : 19-03-04 22:20

Syntes lige jeg vil dele en fed oplevelse med jer.

For 14 dage side, syntes min lille datter at min Nokia 6610 var blevet
beskidt og tog den i min jakkelomme, uden jeg var klar over det.

Nu ville skæbnen, at konen dagen i forvejen havde fortalt om vaskemaskinens
funktion og derfor lagde trolden 2 og 2 sammen og smed min telefon ind i
vaskemaskinen.

Senere har konen så lukket for maskinen, tændt den på et 60 graders program
og vasket tøjet og mobiltelefonen.

Efter ½ time eller lignende kalder hun på mig og fremviser en dyngvåd - men
meget ren - Nokia 6610.

Katastrofe. !!

Ind på bordet, alle dele skilles ad. Skruerne skues løs. Bundkort skilles.
Dækplader fjernes og hele dynen får en hæftig omgang med hårtørren på højste
trin.

Da det hele er blevet blæst godt igennem lægges alle dele ned i en pose,
hvor der ligger fugtkrystaller ( Bruges til at hente fugt ud af en
campingvogn ) og ligger der natten over.

Næste dag, samles det hele og der tændes for telefonen. Der kommer lys i
displayet, men alting stejler. Går op på det lokale Nokia Center og beder om
en total sletning af softwaren og en re-installering af softwaren. ( De
mente det ville være nytteløst, men kunden har jo altid ret ).

Og med stor spænding, blev den så samlet igen og fungerede perfekt !!!!!

Men jvf. Nokia folkene ville det være en kort glæde, for kobberen ville irre
til i løbet af den næste uges tid.

Har haft den i et megastort forstørrelsesapp. i dag og der er INTET ir på
kobberet nogen steder....

Så mine erfaringer med Nokia 6610 er kun gode. Fed telefon - Fedt display -
Fed lys og nu vaskbar ......

Kim
Odense

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-03-04 22:40

> [...]
> kobberet nogen steder....
>
> Så mine erfaringer med Nokia 6610 er kun gode. Fed telefon - Fedt

FUN ! En god griner!

Printbaner er normalt beskyttet af et tyndt lag lak, så de bør ikke irre.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen

Fra : Lars Koch

Dato : 21-03-04 07:33

Så længe den ikke har været udsat for saltvand, så skulle den nok holde...
:)
lucky you ;)