Er der andre teknikbrevkasser for telfoni ~
Fra : PM

Dato : 19-03-04 17:32

Har stillet et, synes jeg simpelt spørgsmål. som ingen i gruppen har kunnet
besvare. Al respekt for det. Søger derfor en gruppe med tekniske genier, der
i givet fald kan hjælpe.

Min brugsanvisning er skrevet af Orange, og den er baseret på hvordan man
bedst bruger telefonen via net, og ikke ret meget andet

PM

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-03-04 18:16

PM skrev :
> [...]
>
> Min brugsanvisning er skrevet af Orange, og den er baseret på hvordan man
> bedst bruger telefonen via net, og ikke ret meget andet

Du kan da prøve fx her:
http://www.mobildebat.dk/

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 20-03-04 17:45

> Du kan da prøve fx her:
> http://www.mobildebat.dk/

-og her: alt.cellular (eller en af dennes undergrupper)

--
Michael

Fra : PM

Dato : 21-03-04 11:46

Michael Kjærsgård wrote:

> -og her: alt.cellular (eller en af dennes undergrupper)

Tak for de to henvisninger. Men kan da ikke undlade at stille mig lidt
undrende over at mange tekniske spørgsmål ikke bliver besvaret i denne
gruppe.

PM

Fra : Finn K

Dato : 21-03-04 13:02

> Tak for de to henvisninger. Men kan da ikke
> undlade at stille mig lidt undrende over at mange
> tekniske spørgsmål ikke bliver besvaret i denne
> gruppe.

Jeg synes da generelt at der kommer mange svar her. Men et spørgsmål kan
sagtens være så smalt, at det er held eller uheld om man rammer nogen der
har erfaringer med det.
Og hellere et manglende svar, end der kommer en sludder for en sladder fra
en der vistnok engang har hørt noget om et eller andet.

MVH:
Finn K