Testpanel om mobiltelefoni
Fra : Rikke Jensen

Dato : 18-03-04 10:42

Hejsa til alle i mobilgruppen,

Måske er det her ikke lige det passende forum, men jeg vil alligevel spørge.

Om nogen af jeg har lyst til at melde jer som et testpanel i form af
spørgeskemaer.
Er i gang med hovedprojekt hvaoraf min hovedinteresse er mobiltelefoni, og
hvordan det man kan udforme den mest optimale abn. form.

Måske er det her ikke lige det passende forum, men jeg vil alligevel spørge.

Om nogen af jeg har lyst til at melde jer som et testpanel i form af
spørgeskemaer. Jeg vil sende dem til jer i løbet af næste uge.

Det overordnede emne er mobiltelefoni.

Jeg er helt alene igang med at skrive hovedprojekt om mobiltelefoni, så
tænkte jeg på jer som at være det rette sted at henvende mig til.

Lad mig høre fra jer!!! hindborg3@hotmail.com

Fra : Johnny

Dato : 18-03-04 19:33

Rikke Jensen wrote:
> Hejsa til alle i mobilgruppen,
>
> Måske er det her ikke lige det passende forum, men jeg vil alligevel spørge.
>
> Om nogen af jeg har lyst til at melde jer som et testpanel i form af
> spørgeskemaer.

Du kunne evt. prøve at tilmelde dit www.mobildebat.dk

Tror du får mere respons der. Men hvis dit projekt skal afspejle
virkeligeheden, så er hverken mobildebat.dk eller denne gruppe et godt valg.

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers