smtp server hos Telmore.
Fra : Torben Hansen

Dato : 18-03-04 07:35

Jeg har sat min Mobil op til at checke mail, over Grps hver time. Jeg
sender også en mail, fra telefonen ind i mellem. Men nu kan jeg ikke
sende mail, fra den Smtp-server jeg plejer at bruge mere.

Jeg har internet abb. hos Stofanet. Jeg kan sagtens checke og hente
mail, fra deres pop3 server. Men de tillader ikke at jeg sender gennem
deres smtp-server. Derfor har jeg brugt TDC's server smtp.mail.dk, som
åbenbart tillader at man sender mail igennem, når man er kunde hos
Telmore.

Er jeg den eneste som ikke kan sende igennem deres server mere? Nogle
der ved om servicen kommer tilbage?
Har Telmore fået deres egen smtp-server?

Nogen derved noget?

Venlig Hilsen
Torben Hansen

Fra : Bjarne Nørskov Saack

Dato : 18-03-04 07:47

In article <bcgi50hu952bvgnm7mrgrcl60tg76sn666@4ax.com>,
Torben_h@msn.com says...

> Er jeg den eneste som ikke kan sende igennem deres server mere? Nogle
> der ved om servicen kommer tilbage?
> Har Telmore fået deres egen smtp-server?

Det kan du læse om her:
https://www.telmore.dk/personlig/driftstatus_frameset.html

* mvh *
* Bjarne Nørskov Saack *
* www.saack.dk *

Fra : Torben Hansen

Dato : 18-03-04 08:24

On Thu, 18 Mar 2004 07:46:54 +0100, Bjarne Nørskov Saack
<bjarneSLET@DETTE.saack.dk> wrote:

klip..
>Det kan du læse om her:
>https://www.telmore.dk/personlig/driftstatus_frameset.html

Takker for informationen.

Måske skulle jeg kikke der først, næste gang

Torben

Fra : Bjarne Nørskov Saack

Dato : 19-03-04 12:23

In article <diji505akoc97navi9ojskdr12hbrcq8bf@4ax.com>,
Torben_h@msn.com says...

Telmore har ikke løst problemet endnu, men jeg har fundet ud af at, hvis
du indtaster din pop3-servers ip-adresse istedet for den skrevne
adresse, så virker det fint.
Det er åbenbart deres DNS-server der ikke virker.
* mvh *
* Bjarne Nørskov Saack *
* www.saack.dk *

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 19-03-04 17:34

"Bjarne Nørskov Saack" <bjarneSLET@DETTEsaack.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> adresse, så virker det fint.
> Det er åbenbart deres DNS-server der ikke virker.

Har deres SMTP-server nogensinde virket ? Jeg har da kun kunnet bruge
IP-adressen de sidste par år...
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Fischer

Dato : 18-03-04 08:18

> Derfor har jeg brugt TDC's server smtp.mail.dk, som
> åbenbart tillader at man sender mail igennem, når man
> er kunde hos Telmore.

Det er normalt TDC's servere man skal bruge.
Men som Bjarne skriver, er der vist problemer lige nu.

Prøv evt. at bruge denne SMTP: relay.tdcmobil.dk

*Fischer