|
| Andre der har haft problemer med Orange og~ Fra : Benny Sørensen |
Dato : 18-03-04 01:59 |
|
--Har haft et erhvervsabbonnement i over 3 år og har hele tiden betalt
via PBS. Da januarregningen kom stod der Trækkes via PBS den
24-2-2004, så kører det jo som det plejer. Men så den 12-3 modtog jeg
et rykkerbrev, hvor de skrev at hvis beløbet ikke blev betalt senest
10-3 ville næste regning blive tillagt et rykkergebyr på 100 kr. På et
kontoudtog fremgik det, at PBS havde afvist betalingen. Jeg skrev
straks en vred mail til Orange, da jeg sgu ikke havde afvist at
regningen skulle betales og min Sparekasse forstår heller ingenting.
Så mit spørgsmål er bare, er der andre der har været ude for det samme
med Orange ??
Mvh.
Lisbeth
| |
Ukendt (18-03-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 18-03-04 07:57 |
|
> Så mit spørgsmål er bare, er der andre der har været ude for det samme
> med Orange ??
Når Orange har sendt regningen til PBS kan de ikke afvise den inde fra
Orange's side. Det må være en fejl fra bankens side, selvom de siger at de
ikke umiddelbart kender til det - men det kan jo f.eks. være at der ikke var
dækning til alle regninger på tidspunktet hvor penge til PBS skulle trækkes.
Under alle omstændigheder er jeg overbevist om, at det ikke er noget Orange
kan gøre for - de har jo rent faktisk ikke modtaget deres penge, og jf.
deres betingelser er det faktisk dit ansvar at sørge for, at de får
betalingen til tiden - så det, at den er på PBS er desværre ikke
undskyldning nok, da Orange ikke kan se at den er blevet afvist - de kan
bare se, at de ikke har modtaget indbetalingen.
--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Der er en "fejl" i min email-adresse.
| |
|
|