Siemens M50 gået amok - hjælp!
Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 17-03-04 20:21

Jeg skiftede cover på min Siemens M50 i går og alt gik umiddelbart
fint, men efter at have lagt den fra mig gik telefonen pludselig ud.
Da jeg efterfølgende tændte den igen var alting gået amok.

Ikonerne på skærmen står nogle gange pludselig i bunden, mens tid og
dato står i bunden, andre gange står det hele spejlvendt eller på
hovedet og andre gange igen kommer der slet ikke noget frem.

Flere af tasterne virker kun en gang imellem og nogle gange får et
tastetryk alt indhold på skærmen til at forsvinde. Jeg kan godt ringe
til den, men ind imellem kan man ikke tage telefonen fordi alt
forsvinder ved et tastetryk og andre gange kan jeg ikke lægge på.

To gange er jeg i forbindelse med indtastning af Pinkode uforvarende
kommet til at lave opkald til Alarmcentralen.

Det virker nærmest som en pc med slem virus. Nogen der har en
forklaring/løsning?

Keld S