unlock NOKIA 6100???
Fra : Thomas W. Olsen

Dato : 17-03-04 09:50

Hej

Er der ikke et sted hvor man kan gratis kan unlocke sin NOKIA 6100 låst til
Orange?

Mvh. Thomas

Fra : ozzie

Dato : 17-03-04 09:20

On Wed, 17 Mar 2004 09:49:30 +0100, "Thomas W. Olsen"
<Thomaswolsen@stofanet.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der ikke et sted hvor man kan gratis kan unlocke sin NOKIA 6100 låst til
>Orange?
>
>Mvh. Thomas

Hej.
Jeg har selv låst min Nokia 6100 op. Den var også låst til
Orange (mobilix).
Der ligger et par unlock programmer du kan downloade på siden
http://www.oz1eee.dk

hvis du skal ha' yderligere vejledningdertil, så kontakt mig
pr. mail.

hilsen Erling.

Fra : Lars Raaby

Dato : 17-03-04 10:33

www.helloo.dk

--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.