problemer med BF og admin konto
Fra : Pusterummet

Dato : 26-04-04 14:42

Jeg har lige installeret BF vietnam på 2 computere i den klub jeg arbejder
i.
Jeg har installeret det fra min administrator konto, og meningen er så at
børnene skal kunne spille spillet fra deres begrænsede konto (det er winXP
home edition)
Men når det er installeret fra min konto og jeg prøver at logge på, siger
den at jeg skal logge på med "admnistrator privligies and try again". Det er
jo en admin konto?!?!
Nogen der ved hvordan det løses?

Fra : Jan Dahl

Dato : 26-04-04 15:03

Skal man ikke være 16år for at spille bf vietnam

Mvh Jan

Fra : S.G

Dato : 27-04-04 11:23

> Skal man ikke være 16år for at spille bf vietnam

Det er en aftenklub :D

Men kan ikke få lortet til at virke. på min egen pc er der ingen problemer.