BF Vietnam spil på internet??
Fra : P Kaasing

Dato : 26-04-04 07:06

Hej

Jeg har BF Vietnam, købeversion. Når jeg prøver at logge på en server på
internet, står der ofte at jeg mangler punkbuster. Hvordan får jeg det
installeret, og er det med på de tre cd'er, eller skal jeg ud og købe
mere???

/Poul

Fra : Bo

Dato : 26-04-04 07:12

Først skal du installere punktbuster (PB) fra BF:V CD'rne, hvis ikke du
valgte at gøre det under installationen af BF:V. Derefter skal du opdatere
PB via programmet pbweb.exe som downloades her:
http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php og så skal du huske
at aktivere PB når du joiner en server hvor det kræves. Dette gøres nederst
på siden med servere.

Mvh
Bo

Fra : P Kaasing

Dato : 26-04-04 13:29

Tak for svaret, men jeg kan ikke få det til at virke.
Det lader til at pinkbuster er installeret på min computer i mappen
C:\Programmer\EA GAMES\Battlefield Vietnam\pb
Når jeg så kopierer filen pbweb.exe over i den mappe og starter den derfra,
skriver den bare i et dos vindue, at den ikke kan finde nogen punkbuster
filer i den mappe.
Hvad går galt?
Jeg har prøvet at fjerne punkbuster, og geninstallere det fra cd3, men det
hjælper ikke.

/Poul

Fra : Bo

Dato : 26-04-04 14:02

Prøv at joine en server med PB aktiveret, når du er kommet på, så quit BF:V
og prøv igen at køre pbweb.exe fra PB mappen.

Bo

Fra : P Kaasing

Dato : 26-04-04 19:19

Har fået det til at virke, tak for hjælpen.

Fra : Bo

Dato : 26-04-04 20:08

Så lidt - hvad gjorde du ?

Bo

Fra : P Kaasing

Dato : 27-04-04 08:49

Tjaeh, lidt pinligt. Jeg havde overset at man kunne enable/disable
punkbuster...
Det er ikke lykkedes mig at opdatere punkbuster, men det kører også fint med
den udgave jeg har fra cd'en

Fra : Erik

Dato : 26-04-04 14:10

"P Kaasing" <ikkenogen@microhot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> internet, står der ofte at jeg mangler punkbuster. Hvordan får jeg det
> installeret, og er det med på de tre cd'er, eller skal jeg ud og købe

Har du husket at enable punkbuster?
Start spillet - tryk på multiplay - tryk på internet.
Allernederst på skærmen skal du markere at du vil enable punkbuster.
Det plejer ikke at være nødvendigt at opdatere punkbuster manuelt,
da den er selvopdaterende.

--
Erik