Aldi medion computer fra november
Fra : Aage

Dato : 25-04-04 20:04

Jeg sidder her og er lige ved at prøve at få penge tilbage på min aldi
medion pc fra november. jeg har været toldmodig men nu er det slut. jeg har
masser af spil men den gide ikke køre en stor del af dem. det er ikke
brændte kopier men orginale. er der andre der har det problem? kan I give
nogle råd?

Tak Lars

Fra : Ivan [7100]

Dato : 25-04-04 20:15

"Aage" <aage@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> masser af spil men den gide ikke køre en stor del af dem. det er ikke
> brændte kopier men orginale. er der andre der har det problem? kan I give

Ja da.....men du er nød til at være lidt mere specifik. Hvad er det for
nogen spil og hvordan opfører maskinen sig?

Fra : Ding-Dong

Dato : 25-04-04 20:39

Aage skrev i en meddelelse
> [...]
> masser af spil men den gide ikke køre en stor del af dem. det er ikke
> brændte kopier men orginale. er der andre der har det problem? kan I give

Har du opdateret med den nyeste grafikdriver samt DirectX?

Gør som Ivan skriver og så kom også med specifikationerne på din maskine.
Det er nemmere at komme med en evt. løsning når man har noget at arbejde ud
fra:c)
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Pusterummet

Dato : 26-04-04 14:40

Det skyldes at de fleste medion modeller udviker for meget varme. Derfor
lagegr computeren (lave fps) da den clocker sig selv ned

Fra : Ivan [7100]

Dato : 26-04-04 14:42

"Pusterummet" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Det skyldes at de fleste medion modeller udviker for meget varme. Derfor
> lagegr computeren (lave fps) da den clocker sig selv ned

Ja ja....man kan jo gætte til man bliver gråhåret.......

Fra : Pusterummet

Dato : 26-04-04 14:58

> Ja ja....man kan jo gætte til man bliver gråhåret.......
Nop det er et fact. Der var en lang diskussion osv på www.overclocking.dk
som førte til en undersøgelse, samt kontakt til medion.
Du kan selv teste ved at lade et benchprogram køre, og samtidig lade et
andet program måle din FSB speed.

Har selv haft en mdeion der gjorde det samme. Den blev leveret tilbage
indenfor fortrydelsesretten

Fra : SG

Dato : 26-04-04 15:06

"Pusterummet" <nospam@nospam.dk> wrote in news:408d1565$0$484
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> [...]
> andet program måle din FSB speed.
>
> Har selv haft en mdeion der gjorde det samme. Den blev leveret tilbage

Som Ivan skrev, er det stadig gætteri. Jeg har også købt en Medion i
november, og den sluger alle de nye spil jeg stopper i den råt. Bl.a. Far
Cry kører den super godt med ret høje detaljeringsgrader.

-SG

Fra : JE

Dato : 03-05-04 19:17

"SG" skrev
> Som Ivan skrev, er det stadig gætteri. Jeg har også købt en Medion i
> november, og den sluger alle de nye spil jeg stopper i den råt. Bl.a. Far
> Cry kører den super godt med ret høje detaljeringsgrader.

Jeg er helt enig. Jeg har også en stationer Medion fra november. Den kører
upåklageligt de nyeste spil. Vil gerne anbefale Medion.

Fra : SoftMan Brian

Dato : 26-04-04 16:41

"Pusterummet" <nospam@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> andet program måle din FSB speed.
>
> Har selv haft en mdeion der gjorde det samme. Den blev leveret tilbage

Var det en bærbar eller en stationær ? (og hvad solgte aldi i november)?

Fra : moso97ad

Dato : 26-04-04 18:56

> [...]
> masser af spil men den gide ikke køre en stor del af dem. det er ikke
> brændte kopier men orginale. er der andre der har det problem? kan I give

Jeg har aldrig haft problemer. Har spillet Medal of honor: Breakthrough,
Fifa 2004, Max Payne 2 osv.

Mvh.
Morten

Fra : Jasper Norman

Dato : 26-04-04 23:11

Prøv at tag "låget" af computeren, og læg derefter en alm. ventilator
ovenpå. Hvis der er pga varmen, skulle dette fungere. Jeg véd, at det ikke
er en holdbar løsning, men du kan da elimenere andre muligheder ved dette.
Bruger selv dette meget elegante system da min blæser i strømforsyningen er
gået i stykker

/Jasper

Fra : Peter T.

Dato : 27-04-04 06:15

Jasper Norman wrote:
> Bruger selv dette meget elegante system da min blæser i
> strømforsyningen er gået i stykker

Der er ikke den store hokuspokus ved selv, at udskifte blæseren i PSUen.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]