Microsoft Works????
Fra : Pierre Roland

Dato : 25-04-04 12:16

Jeg ved godt at det ikke er den rigtige NG. men jeg ved ikke hvadfor en jeg
skal bruge så jeg håber at i kan hjælpe mig.

Jeg har nogle gamle microsft programmer og et af dem er works version 4.5a
som jeg har smidt coveret ud til. DUMT da det var der cd key´n stod på, er
der nogen muglighed for af få en ny et sted.

Mange tak for hjælpen

Pierre

Fra : Ricko.

Dato : 25-04-04 12:34

"Pierre Roland" <pierre-karina@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som jeg har smidt coveret ud til. DUMT da det var der cd key´n stod på, er
> der nogen muglighed for af få en ny et sted.

33977053011175600000
eller 33977-053-0111756
eller 111-1111111

Fra : Kim2000

Dato : 25-04-04 12:56

> Jeg har nogle gamle microsft programmer og et af dem er works version 4.5a
> som jeg har smidt coveret ud til. DUMT da det var der cd key´n stod på, er
> der nogen muglighed for af få en ny et sted.

Kontakt microsoft, jeg kom til at gøre det samme med Windows98 og der gav
det ikke de store problemer (i 2000), men Works 4.5 er godt nok noget
gammel, men det er da et forsøg værd i stedet for at sidde med noget
crackeri, når du nu har betalt for produktet.

mvh
Kim

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-04-04 19:23

In article <408b9df0$0$298$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, pierre-
karina@mail.dk says...

> Jeg ved godt at det ikke er den rigtige NG. men jeg ved ikke hvadfor en jeg
> skal bruge så jeg håber at i kan hjælpe mig.

Hvis du mangler hjælp til at finde en gruppe, så spørg der hvor hjælpen
lader sig finde, nemlig i dk.velkommen

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Gismo

Dato : 26-04-04 00:10

Pierre Roland wrote:
> [...]
> 4.5a som jeg har smidt coveret ud til. DUMT da det var der cd key´n
> stod på, er der nogen muglighed for af få en ny et sted.

Alle de gamle m$ programmer havde samme key 123456.... eller sådan noget -
meget svært at gætte ;) (næste gang er alt.dk.warez stedet du skal høre)

--
Gismo